GedankenzurZeit
Good and Bad
SPORTS UND OUTDOOR
starttexte
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren
icon

 
Hallo du

Mir geht's ganz gäbig und mittlerweile sage ich es geht mir "no ne blues-mässig", wenn du weißt, was ich meine:

meischtens dünkt's mi guet eso wie's isch
u meischtens fing'i es liegi dinn
u meischtens isch's mr gliich wo d' bisch
u meischtens bisch mr nid im Sinn

meischtens dünkt's mi guet eso wie's isch
u meischtens fing'i es liegi dinn
u meischtens isch's mr gliich wo d' bisch
u meischtens bisch mr nid im Sinn

mängisch dünkt's mi ewig un'es Jahr här oder meh
u mängisch fragen'i mi öb i gross i ds dribble chiem wenn i di würd gseh
viellech würd i di gar nid bemerke i de Lüt
mängisch würd i di am liebschte sueche - aber meischtens mach i's nid
 

twoday.net AGB

xml version of this page

powered by Antville powered by Helma